universums centrum

imorgon gäller det. Nej, jag talar inte om Hanna/Lordi och gänget, bloggvärlden är redan till bredden proppad med pseudoskvaller. Inte heller är det finland-ryssland i hockey, även om det lär bli en rysare (som jag hoppas finland vinner). Nej, det är så klart vår egen PPJ-rieha, som fyller morgondagen. Jag hoppas vi har allt på plats nu, det har varit förvånansvärt mycket slit. Vädret ser ut att kunna bli bra, vilket vore jätteskönt. Jag har känt att jag måsta slita orättvist mycket, de övriga föräldrarna i laget har varit frånvarande. Det är skitirriterande. Jag jobbar gärna gratis för en gemensam sak, men då ska den också vara gemensam! Det är fåningt att klaga, men jag behövde få lätta lite på trycket. Så att jag orkar med morgondagen.
-Johanni

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

förlorade översättningar

Misslyckade

Doft